شرکت مهندسی واپایش نمایندگی فروش درایو IMASTER را دارد.در حال حاضر اینورتر IMASTER در چهار سری  C1، U1 ، E1 و A1 عرضه می گردد. درایو IMASTER ساخت کره جنوبی و دارای ۱۸ ماه گارانتی می باشد.جهت دریافت کاتالوگ و اطلاعات فنی با ما تماس بگیرید

اینورتر IMASTER

معرفی اینورتر iMASTER

شرکت ADT بهترین شرکت تولید کننده اینورتر و تجهیزات برق صنعتی در کشور کره جنوبی می باشد که در سال ۱۹۹۹ تاسیس گردیده است.
الویت اصلی شرکتADT رضایت خاطر مشتریانش است.ADT تمرکز خود را جهت کنترل موتورها و راه های تبدیل نیرو با بهترین کیفیت و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا بکارگرفته است.
ADT در سال ۲۰۱۰ قرارداد OEM را با شرکت صنایع سنگین HYUNDAI برای تولید اینورترهای low-voltage به ثبت رسانید.
این شرکت از سال ۲۰۱۶ محصولات این شرکت با برند imaster روانه بازارشد.
اینورتر iMASTER در رده برترین برندهای جهانی عرصه درایو قرار گرفته است.

اطلاعات تکمیلی در مورد تاریخچه فعالیت شرکت ADT

درایو iMASTER  در ۳ مدل  C1، U1 ، A1 و E1 ارائه شده است.
imasterU1 : مدل ارتقا یافته fuji ژاپن،برای کاربردهای عمومی نظیر کنترل موتورهای صنعتی
imasterC1 : طراحی اختصاصی ADT برای کاربری عمومی و نیمه سنگین
imasterE1 : مدل ارتقا یافته Hyundai کره، برای کاربردهای سنگین
imasterA1: مدل ارتقا یافته ABB آلمان،برای کاربردهای سنگین و فوق سنگین

درایو IMASTER دارای ۱۸ ماه گارانتی می باشد.

 

درایو (اینورتر) چیست؟

دستگاهی است که می تواند ولتاژ و فرکانس خروجی خود را به منظور کنترل یک موتور القایی تغییر دهد . از اینورتر ها جهت کنترل سرعت وگشتاور موتور های AC ، به منظور بهبود بهره وری تولید و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی در کاربردهایی نطیر فن ، پمپ ، کمپرسور ، و دیگر محرک های کارخانجات ، استفاده می شود . این تجهیزات توان راکتیو بسیار ناچیزی از شبکه می کشد و لذا نیازی به تابلو های گران قیمت اصلاح ضریب بار ندارد . از آنجایی که موتورهای الکتریکی مهمترین مصرف کننده انرژی الکتریکی در کارخانجات صنعتی می باشد ، لذا بهینه سازی مصرف انرژی در موتورهای الکتریکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

همچنین اینورتر قادر است موتور را به صورت نرم ، راه اندازی کند ، این ویژگی موجب می شود علاوه بر کاهش تنش های الکتریکی روی شبکه ، از شوک های مکانیکی وارده به بار نیز جلوگیری شود که این شوک های مکانیکی می توانند باعث استهلاک سریع قسمت های مکانیکی ، بلبرینگ و کوپلینگ ها ، گیربکس و نهایتا قسمت هایی از بار شوند . راه اندازی نرم هزینه نگهداری را کاهش داده و به افزایش عمر مفید محرک ها منجر می شود .
همچنین اینورتر ها قادرند محدوده تغییرات سرعت را نسبت به سایر روش های مکانیکی تغییر سرعت ، به میزان قابل توجهی افزایش دهند .