موتور گیربکس صنعتی SPG کره در ۴ مدل زیر در شرکت موجود می باشد که با توجه به تعدد رنج توانی آن مورد توجه قرار گرفته اند و با گارانتی یک ساله و راندمان بالا ، نویز کم با پردازش دقیق و قابلیت اطمینان بالا خود در بین سایر موتور های دیگر بازار روز به روز در حال افزایش فروش می باشد.

Industrial gearbox شرکت واپایش در رنج سرعت ۱۵ تا ۱۵۰ دور می باشد که از امکانات های آن میتوان به قابل نصب بودن موتور با توان بالا به روی پایه یا فلنج اشاره کرد.

ابعاد مناسب و نویز پایین این ۴ سری از مدل های SPG ، خرید موتور گیربکس ۳ فاز و فروش موتور گیربکس ۳ فاز را با استقبال روبه رو کرده است.

مجموعه موتورهای اس پی جی کره با کیفیت بالایی که دارند در محصولات شرکت های بزرگی مانند LG ، SAMSUNG ، HYUNDAI ، HAIER ، BOSCH بکار گرفته می شود.

برای مشاهده ویدیو در زمینه راه اندازی و معرفی هر چه بهتر موتور تکفاز و موتور سه فاز کره و موتور تکفاز و موتور ۳ فاز چینی و معرفی موتور گیربکس spg - موتور gpg - موتور cima - موتور کنترلر amg - موتور با کنترلر سرعت تایلی میتوانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمائید.

شرکت واپایش در حال حاضر هم زمان با موتور spg در زمینه فروس موتور صنعتی شیما (موتور cima) و برندهای مطرح موتور چینی مانند موتور کایجلی و موتور cew فعالیت خود را آغاز کرده است.

انواع موتور برند های شرقی و موتور غربی ، موتور پمپ ، موتور تخلیه لجن ، موتور پایه دار برای کاربری های سبک و سنگین موجود کره است که بابت مشاوره و پیشنهاد فنی میتوانید با شرکت ما تماس حاصل فرمائید

انواع موتور و گیربکس صنعتی عبارت است از:

۱) سری PMC , PE

۲) سری PM

۳) سری PA