معرفی و فروش تحهیزات توزین sewha کره جنوبی

SEWHA یکی از شرکت های پیشرو در تولید سیستم های کنترل اتوماسیون و اندازه گیری وزن در کره جنوبی می باشد.این شرکت در زمینه تولید و فروش تجهیزات توزین فعالیت می کند.

محصولات این شرکت به سه دسته کلی زیر تقسیم می شوند : 

  • لودسل ( لودسل های SEWHA جهت اندازه گیری نیروهای فشاری و کششی در ظرفیت و مدل های مختلف طراحی شده اند )
  • نمایشگر دیجیتال وزن ( نمایشگرهای وزن ساده SEWHA از نظر ابعادی و تغذیه ورودی دارای تنوع می باشند. کاربرد این نمایشگر ها در توزین مخازن و ساخت ترازو ، باسکول ، باسکولت و ... است )
  • کنترلرهای وزن ( از کنترلر های وزن SEWHA میتوان جهت ترکیب ۴ تا ۸ ماده مختلف بر اساس وزن ، پرکن و کیسه پرکن و ...در کارخانه های سیمان ، گچ ، خوراک دام ، بسته بندی و ... استفاده کرد ) 

SEWHA ( سوها ) اولین لودسل ساخته شده توسط تکنولوژی پیشرفته را در سال ۲۰۰۱ رونمایی کرد و توانست در همان سال مجوز تولید به صورت  انبوه را اخذ نماید . مدیریت شرکت SEWHA  پس از آن به منظور بهبود مستمر تصمیم به پیاه سازی سیستم مدیریت یکپارچه  ISO9001 گرفت و موفق به اخذ گواهینامه در سال ۲۰۰۲ گردید . همچنین شرکت SEWHA به منظور گسترش فعالیت خود در سطح بین المللی موفق به دریافت گواهینامه CE شده است . این شرکت در سال ۲۰۱۲ موفق به دریافت استاندارد OIML برای لودسل های مدل SB210 و SS300 شد . 

همواره محصولات جدید این شرکت توسعه پیدا کرده است و به خاطر تنوع وزن ، این شرکت توانسته به عنوان یکی از شرکت های مطرح در زمینه توزین و اتوماسیون صنعتی در ایران می باشد . 

یک سیستم توزین به طور کلی از لودسل ( سنسور اندازه گیری وزن ) و نمایشگر یا کنترلر وزن تشکیل شده است .

شرکت واپایش نمایندگی فروش تجهیزات توزین SEWHA ( سوها ) را  دارد.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.