SEWHA ( سوها ) یکی از شرکت های پیشرو در تولید سیستم های کنترل اتوماسیون و اندازه گیری وزن در کره جنوبی می باشد.این شرکت در زمینه تولید و فروش تجهیزات توزین و فروش دانگل بی سیم و نمایشگر های پرتابل وزن فعالیت می کند.

دانگل های ازتباطی این شرکت به دو دسته کلی زیر تقسیم می شوند : 


 مدل TF100 :  این مدل نمایشگر ، یک نمایشگر وزن پرتابل می باشد که قابلیت دریافت اطلاعات وزن به صورت بی سیم و انتقال آن به پرینتر های صنعتی ، نمایشگر های جانبی و یا کامپیوتر دارد و همچنین میتواند با TF200 ارتباط بر قرار کند.


 
مدل TF200 : 
این دانگل ارتباطی از طریق پورت سریال RS232 به نمایشگر وزن وصل میشود واطلاعات وزن را دریافت می کند . جهت انتقال این اطلاعات به دستگاه دیگر ( پرینتر ، نمایشگر جانبی ، … ) نیازمند یک عدد TF200 دیگر که آن نیز از طریق پورت سریال RS232 به دستگاه دریافت کننده متصل شده است میباشیم . در واقع برای انتقال و دریافت اطلاعات از طریق دانگل ارتباطی TF200 به دو عدد از این دانگل های ارتباطی TF200  یکی در مبدا و دیگری در مقصد نیازمند می باشیم .

 

همواره محصولات جدید  شرکت sewha ( سوها ) توسعه پیدا کرده است و به خاطر تنوع وزن ، این شرکت توانسته به عنوان یکی از شرکت های مطرح در زمینه توزین و اتوماسیون صنعتی و فروش دانگل بی سیم  در ایران می باشد . 

یک سیستم توزین به طور کلی از لودسل ( سنسور اندازه گیری وزن ) و نمایشگر یا کنترلر وزن تشکیل شده است .

شرکت واپایش نمایندگی فروش دانگل بی سیم  SEWHA را ( سوها ) دارد.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.