پرینترهای صنعتی :  SEWHA یکی از شرکت های پیشرو در تولید سیستم های کنترل اتوماسیون و اندازه گیری وزن در کره جنوبی می باشد.این شرکت در زمینه تولید و فروش پرینتر های صنعتی نیز فعالیت می کند. پرینترهای صنعتی SEWHA در دو نوع  SE7200 , SE7300  موجود میباشند  .

این پرینتر ها دارای مدل تابلویی و روزمیزی می باشند .و از طریق پورت RS232 به نمایشگر های وزن متصل می شوند

این پرینتر ها درکاربردهای رومیزی (SE7200) و داخل تابلویی (SE7300) موجود میباشند و برای محیط های صنعتی و دارای نویزبسیار مناسب میباشد.پرینترها صنعتی Sewha از طریق پورت سریال RS232 به نمایشگر وزن یا کنترلر وزن وصل شده و اطلاعات وزن را جهت پرینت دریافت و چاپ می کند . روش چاپ در پرینتر های صنعتی sewha به دو صورت نقطه ای - سوزنی در مدل  SE7200  و حرارتی در مدل SE7300 میباشد.

همواره محصولات جدید این شرکت توسعه پیدا کرده است و به خاطر تنوع وزن ، این شرکت توانسته به عنوان یکی از شرکت های مطرح در زمینه توزین و اتوماسیون صنعتی در ایران می باشد . 

یک سیستم توزین به طور کلی از لودسل ( سنسور اندازه گیری وزن ) و نمایشگر یا کنترلر وزن تشکیل شده است .SEWHA  اولین لودسل ساخته شده توسط تکنولوژی پیشرفته را در سال ۲۰۰۱ رونمایی کرد و توانست در همان سال مجوز تولید به صورت  انبوه را اخذ نماید . مدیریت شرکت SEWHA  پس از آن به منظور بهبود مستمر تصمیم به پیاه سازی سیستم مدیریت یکپارچه  ISO9001 گرفت و موفق به اخذ گواهینامه در سال ۲۰۰۲ گردید . 

شرکت واپایش نمایندگی فروش پرینتر های صنعتی  SEWHA را  دارد.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.