شرکت SEWHA ( سوها ) یکی از شرکت های پیشرو در تولید سیستم های کنترل اتوماسیون و اندازه گیری وزن در کره جنوبی می باشد.این شرکت در زمینه تولید و فروش تجهیزات توزین و فروش ترانسمیتر استرین گیج فعالیت می کند.

  ترانسمیتر استرین گیج : ترانسمیتر استرین گیج  SEWHA دستگاهی مناسب جهت اتصال مستقیم PLC به لودسل ( بدون نیاز به نمایشگر ) بوده و دارای خروجی استاندارد آنالوگ میباشد که در دو نوع با سیگنال خروجی جریانی ، ST-I420 با خروجی ۴ تا ۲۰ میلی آمپر و سیگنال خروجی ولتاژی , ST-V010  با خروجی ۰ تا ۱۰ ولت موجود میباشد.این ترانسمیترها دارای پتانسیومتر جهت تنظیم مقدار حداقل و حداکثر بوده و همچنین دارای فیلتر میباشد. تغذیه آنها ۲۴ ولت DC است و قابلیت اتصال به انواع لودسل را دارد.

SEWHA  اولین لودسل ساخته شده توسط تکنولوژی پیشرفته را در سال ۲۰۰۱ رونمایی کرد و توانست در همان سال مجوز تولید به صورت  انبوه را اخذ نماید . مدیریت شرکت SEWHA  پس از آن به منظور بهبود مستمر تصمیم به پیاه سازی سیستم مدیریت یکپارچه  ISO9001 گرفت و موفق به اخذ گواهینامه در سال ۲۰۰۲ گردید . همچنین شرکت SEWHA به منظور گسترش فعالیت خود در سطح بین المللی موفق به دریافت گواهینامه CE شده است . این شرکت در سال ۲۰۱۲ موفق به دریافت استاندارد OIML برای لودسل های مدل SB210 و SS300 شد .

همواره محصولات جدید شرکت سوها این شرکت توسعه پیدا کرده است و به خاطر تنوع وزن ، این شرکت توانسته به عنوان یکی از شرکت های مطرح در زمینه توزین و اتوماسیون صنعتی و فروش ترانسمیتر استرین گیج در ایران می باشد . 

یک سیستم توزین به طور کلی از لودسل ( سنسور اندازه گیری وزن ) و نمایشگر یا کنترلر وزن تشکیل شده است .

شرکت واپایش نمایندگی فروش ترانسمیتر استرین گیج  SEWHA ( سوها ) را دارد.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.