موتور GPG | موتور دور پایین

موتور AC گیربکس دار  ۴GN-120K

موتورهای AC جز پرکاربردترین موتورها بشمار می آیند که این نوع از موتورها با منبع تغذیه متناوب کار می کنند یا بعبارتی برای راه اندازی موتورهای AC کافی است.

موتور گیربکس ac از دو بخش موتور و گیربکس تشکیل شده است. وجود گیربکس سر راه موتور باعث می شود تا با کم شدن سرعت موتور، قدرت (گشتاور) آن افزایش یاید.

این موتور گیربکس ac با ولتاژ ۲۲۰ ولت و فرکانس ۵۰-۶۰ هرتز برق شهر راه اندازی می شود و دارای سرعتی معادل ۱۲۵۰ تا ۱۵۰۰ دور در دقیقه می باشد اما سرعت این موتور بعد از گیربکس به ۱۰ دور در دقیقه می رسد.

موتور ac گیربکس مدل ۴GN-120K ساخت کمپانی GPG چین است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

توضیحات تکمیلی

موتور دور پایین GPG مناسب برای ماشین آلات صنعتی ، ماشین آلات بسته بندی ، صنایع بسته بندی و ... می باشد.

همچنین از این تیپ موتور AC برای صنایع ماشین سازی ، تجهیزات پزشکی ، تجهیزات ورزشی و حرکتی ، صنعت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت واپایش از این موتور در پروژه های متفاوت از قبیل خط تولید در داروسازی ها و فرهای پیتزا استفاده داشته و رضایت خریدار را به علت لرزش پایین و قیمت و کارایی مناسب به همراه داشته است.

موتور جی پی جی دارای لیبل مشخصات فنی و نحوه سیم بندی بوده و دارای ابعاد ۸۰x80x130mm و طول شفت ۳۲mm و قطر شفت موتور ۸mm و قطر شفت نهایی گیربکس ۱۰mm می باشد.

قیمت فوق العاده موتور ۲۵ وات با کد GPG-4IK25GN که در دسته بندی موتور تکفاز می آید با وزن پایین ۲٫۳kg  (مجموع موتور گیربکس) مورد توجه بسیاری از خریداران در بازار امروز ایران قرار گرفته است.

موتور gpg

جدول مشخصات فنی موتور

ردیف

مدل

برند / کشور سازنده

rpm

ولتاژ کاری

فریم موتور

امکانات

قیمت(تومان)

۱

موتور ۲۵ وات

GPG / چین

۱۰ دور

تکفاز ۲۲۰ ولت

۸۰MM

چپگرد راستگرد

۰۲۱۶۶۴۰۶۹۱۹

 

*) برای مشاهده دیتای شیت به عکس پایین مراجعه بفرمائید

جی پی جی