کارت پارالل ولترونیک پاور

.

 برای دستیابی به توان  بالاتر نیاز به موازی شدن سانورترها با یکدیگر داریم که برای موازی شدن این دستگاه ها از کارتی به نام کارت پارالل استفاده می شود .

دسته:

توضیحات

       برای اطلاع از تخفیف های همکاری و موجودی انبار ، با ما تماس بگیرید.       

کارت پارالل

مدل نوع قیمت (ريال)
کارت پارالل کارت آپشن مناسب برای پارالل شدن سانورترهای سری ks / mks  در توان های ۴kva / ۵kva   تماس بگیرید

 

کارت پارالل در فناوری سانورتر خورشیدی:

Sunverter به هر ۱۲ یا ۲۴ ولت اینورتر تا ۲ کیلو وات اضافه شده است. الگوریتم یادگیری ماشین Sunverter سانورتر هر محيط را به صورت مرحله به مرحله اداره می کند و از مصرف برق انرژی اندازه گیری اجتناب می کند. این ویژگی، همراه با تکنولوژی شارژ با کارایی بالا، موجب صرفه جویی در انرژی برای کاربر می شود.

نوآوری و سانورتر خورشیدی:

سانورتر خورشیدی فتوولتائیک خورشیدی با زیربنای موجود امکان پذیر نبود. سیستم های پشتیبان خورشیدی در حال حاضر برای جایگزینی سیستم های موجود پشتیبان طراحی شده اند. این هزینه ها را افزایش می دهد و ضایعات الکترونیکی را ایجاد می کند. چند گزینه موجود در بازار نیازمند تغییراتی است که عملکرد و مسئولیت تولید را کاهش می دهد. Sunverter با معرفی یک فرآیند خاص و بازی که نیازی به تغییر در سیستم فعلی نیست،اصول را تغییر می دهد. با استفاده از الگوریتم یادگیری ماشین آن را پیش بینی می کند که پیش بینی کاهش قدرت، روزهای ابری و غیره را انجام می دهد و عملیات متعارف را کنترل می کند و Sunverter را قابل اعتماد تر و حتی کارآمدتر می کند.

اطلاعات بیشتر

قابلیت

پارالل کردن یونیت با یکدیگر

برند

Voltronic power

کشور سازنده

چین

گارانتی

یک سال

قیمت

2.600.000 ريال