SEWHA ( سوها ) یکی از شرکت های پیشرو در تولید سیستم های کنترل اتوماسیون و اندازه گیری وزن در کره جنوبی می باشد.این شرکت در زمینه توزین آسانسور و جرثقیل و تولید و فروش تجهیزات توزین فعالیت می کند .


 لودسل کششی SWL100 : لودسل SWL100  برند SEWHA از نوع کششی بوده و مناسب جهت اندازه گیری نیروی کشش کابل و توزین جرثقیل و آسانسور میباشند.جنس این نوع لودسل  استیل و ظرفیت آن از ۵۰۰ کیلوگرم تا ۱۰ تن  میباشد.

 لودسل کششی ST800Eلودسل ST800E  برند SEWHA از نوع کششی بوده و مناسب جهت اندازه گیری نیروی کشش کابل میباشند.جنس این نوع لودسل  استیل و ظرفیت آن از ۱۰ تا ۵۰ تن  میباشد.این نوع لودسل  دارای یک جفت قلاب میباشد که نصب آن را ساده تر میکند که در صوت نیاز باید به صورت جداگانه خریداری شود . لودسل ST800E از جمله لودسل های پر کاربرد در صنعت آسانسور میباشد.

 باسکول آویز (crane scale) : باسکول آویز SEWHA مجموعه ای است متشکل از یک عدد لودسل و یک نمایشگر پرتابل که جهت استفاده درجرثقیل بسیار مناسب بوده و نیازی به کالیبراسیون ندارد.این دستگاه دارای ریموت و باتری قابل شارژ بوده و قابلیت ارسال اطلاعات به صورت بی سیم  و کنترل از راه دوررا نیز دارد.ظرفیت آن از ۱ تن تا ۲۰ تن در رنج های استاندارد ۱ / ۳ / ۵ / ۱۰ / ۱۵ / ۲۰ میباشد.

 

همواره محصولات جدید شرکت SEWHA ( سوها ) توسعه پیدا کرده است و به خاطر تنوع محصولات ، این شرکت توانسته به عنوان یکی از شرکت های مطرح در زمینه توزین و اتوماسیون صنعتی و توزین آسانسور و جرثقیل در ایران می باشد . 

یک سیستم توزین به طور کلی از لودسل ( سنسور اندازه گیری وزن ) و نمایشگر یا کنترلر وزن تشکیل شده است .

شرکت واپایش نمایندگی فروش محصولا ت توزین آسانسور و جرثقیل  SEWHA ( سوها )  را دارد.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.