گیربکس های شرکت spg کره جنوبی دارای راندمان بالا و مقاومت در برابر تغییر در اثر حرارت هستند. گیربکس های شفت مستقیم و نود درجه با نسبت تبدیل ۳ تا ۱۸۰ قابلیت ترکیب با گیربکس واسط که با نسبت تبدیل ۱ به ۱۰ تولید میشوند برای ایجاد نسبت تبدیل های بالاتر از ۲۰۰ را فراهم نموده است.

تولیدات این شرکت به دلیل کیفیت برتر، تنوع فراوان، عمر زیاد ، ساختار ساده و قابل اعتماد و کارآمد ، دقت بالا و نویز پایین و راندمان بالا در محصولات شرکت های بزرگی مانند LG ، SAMSUNG ، HYUNDAI ، HAIER ، BOSCH بکار گرفته می شود .

مزایای معمول آن در بازار نحوه کوپلینگ به موتور می باشد که گیربکس اس پی جی در هر ۳ مدل زیر قابلیت نصب بر روی اکثر موتورهای موجود در بازار را دارد.

برای مشاهده ویدیو در زمینه راه اندازی و معرفی هر چه بهتر موتور تکفاز و موتور سه فاز کره و موتور تکفاز و موتور ۳ فاز چینی و معرفی موتور گیربکس spg - موتور gpg - موتور cima - موتور کنترلر amg - موتور با کنترلر سرعت تایلی میتوانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمائید.

شرکت واپایش در حال حاضر هم زمان با موتور spg در زمینه فروس موتور صنعتی شیما (موتور cima) و برندهای مطرح موتور چینی مانند موتور کایجلی و موتور cew فعالیت خود را آغاز کرده است.

انواع موتورگیربکس برند های شرقی و موتور غربی ، موتور پمپ ، موتور تخلیه لجن ، موتور پایه دار برای کاربری های سبک و سنگین موجود کره است که بابت مشاوره و پیشنهاد فنی میتوانید با شرکت ما تماس حاصل فرمائید

۱) شفت مستقیم AC , DC

۲) ۹۰ درجه

۳) واسط

تمامی مجصولات شرکت SPG دارای حداقل یک سال گارانتی می باشند.

نکته شماره یک) شفت خروجی متفاوت در این محصولات مورد توجه user قرار گرفته است.

نکته شماره دو) نوع واسط تنها با نسبت تبدیل یک به ده تولید میشوند و قابلیت استفاده بصورت تک را ندارند.

نکته شماره سه) خروجی شفت آنها بصورت ماردون (شفت حلزونی) می باشد.

نکته شماره چهار) علاوه بر نحوه کوبل مستقیم آن ، در برخی مدل ها به کاربر این امکان داده شده که نوع گوشواره ای استفاده کند تا در کوبل آن به موتور در شرایط مختلف این امکان وجود داشته باشد.

       برای اطلاع از تخفیف های همکاری و موجودی انبار ، با ما تماس بگیرید.